Home » Algemene voorwaarden
Sanideco B.V. levert het pakket tot aan de voordeur, dit is de eerste deur van het gebouw. Woon je in een appartement? Dan leveren wij het pakket voor de deur van de portiek.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sanideco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Indien van toepassing:
Wijzigingen
Bij het retourneren van een complete badkamerlevering of grote producten zoals wandpanelen, meubels en baden, kunnen wij standaard €70 aan verzendkosten in rekening brengen voor het ophalen van de bestelling.
Voor producten van uitzonderlijk groot formaat, zoals wandpanelen, baden en meubels, rekenen wij daarnaast een extra toeslag van €15 per artikel
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket (afhankelijk van het gewicht), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je onderstaande formulier gebruiken of contact met ons opnemen via info@sanideco.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Indien het product beschadigd raakt of de verpakking meer schade oploopt dan nodig is voor het uitproberen, kunnen we de waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Zorg er daarom voor dat je het product met zorg behandelt en goed verpakt wanneer je het retourneert.
De afmetingen van de producten in ons assortiment zijn indicatief en kunnen enigszins afwijken. Wij doen ons best om zo nauwkeurig mogelijke specificaties te vermelden, maar door productieprocessen en materiaaleigenschappen kunnen kleine verschillen voorkomen. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Klachten over schade aan geleverde producten dienen binnen 48 uur na levering schriftelijk aan ons te worden gemeld. De melding moet verplicht vergezeld gaan van duidelijk fotomateriaal van de schade.
Indien schade niet binnen deze termijn én zonder bijgevoegd fotobewijs wordt gemeld, gaan wij ervan uit dat de producten in goede staat zijn ontvangen. In dat geval kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden en zijn eventuele vervangingen of herstel op kosten van de klant.
Klachten met betrekking tot vermiste, verkeerd geleverde of beschadigde artikelen dienen binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling aan ons gemeld te worden. Dit kan via e-mail of ons contactformulier, onder vermelding van het ordernummer en een duidelijke omschrijving van het probleem.
Indien er niet binnen 48 uur melding wordt gemaakt van vermissing, beschadiging of verkeerde levering, gaan wij ervan uit dat de bestelling in goede orde is ontvangen. In dat geval kunnen wij niet meer aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade, vermissingen of foutieve leveringen.
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@sanideco.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.