Garantie & klachten melden

Op deze pagina lees je hoe je een garantie geval het beste kan opgeven en hoe je om moet gaan met klachten.

Hoe meld ik een garantiegeval aan bij Sanideco?

bij het samenstellen van ons assortiment zijn we zeer selectief. Hierdoor kunnen we trots zijn op een sterk assortiment met prachtige producten. Toch kan het voorkomen dat een product onverhoopt snel defect raakt, wat begrijpelijkerwijs tot teleurstelling kan leiden. Daarom hanteren we een garantiebeleid waarop we altijd kunnen vertrouwen. De garantieduur varieert per product, dus het is altijd belangrijk om dit per product zorgvuldig te controleren.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sanideco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geef het garantiegeval binnen 2 maanden door.

Geef jouw garantiegeval door via: info@sanideco.nl.

Wij nemen contact met je op en bespreken de mogelijkheden.